Hoří mi za zadkem

, , No Comments

Sedím si tak poklidně ve vlaku na cestě do Prahy a najednou si s hrůzou uvědomím, že ani ne za dva týdny mi končí semestr a začne peklo na zemi. Jakože peklo. Takové to peklo, kdy všechno hoří, já hořím a všichni hoří. A čas tiká. Tik tak. Tik tak.

Řekla bych, že tohle je ta stinná stránka toho, když se člověk rozhodne dělat nějakou vedlejší činnost, ze které se pak stane hlavní. Nebudu lhát, studentský spolek se stal v posledních měsících doslova  žroutem času. Všechno honím na poslední chvíli a můj vnitřní svět je v naprostém chaosu, nestíhám pořádně jíst, nestíhám spát, nestíhám dělat úkoly. A tak nestal čas na změnu.

Já vím, můj život je pořád plný změn, furt se snažím překopat si život a za měsíc znovu a za další zas. Ale teď fakt :-D. Pět měsíců zpátky jsem dostala pod imaginární stromeček (protože jsme byli příliš líní si ho pořídit) od bratra knihu Whole30, kde bylo prvním úkolem stanovit si datum začátku.

Vzhledem k tomu, že práva by se měla přejmenovat na Alkopráva nebo Prasepráva (ruku na srdce, co jiného dělat, když máte dva dny školu, jste na Moravě, kde je počet vinných sklípků pomalu stejný jako počet hladových oken s kebabem a máte tolik práce, že nevíte kde začít a ještě k tomu je tu tolik dobrých podniků s jídlem...áách), bylo celkem složité najít měsíc, kdy by bylo přijatelné jíst a pít podle Whole30. Nakonec padlo datum na 1. Máje, a tak pátým dnem jím maso a zeleninku a snažím se o jakousi obrodu, která by měla nastolit rovnováhu v mém vesmíru. Zatím se spokojeně "cpu" a začíná mě bolet hlava z nedostatku cukru. Ale jinak jsem v rámci možností na lidi milá :-D.


Abych měla představu o svých plánech a úkolech (a samozřejmě agendě obyčejného smrtelníka), rozhodla jsem se používat jak Google kalendář, tak i diář. No jo, ale jaký je ten pravý? Hodně jsem zkoumala na internetu kdesi cosi a nakonec jsem zvolila DOLLER motivační diář, kterým jsem podpořila český startup a navíc získala další položku, která by mi měla pomoci s udržením čisté hlavy. A nemůžu si ho vynachválit! Pořád bych do něj něco kreslila a zapisovala :-D. Teď už to jen vyplnit.

Krom toho jsem úspěšně dočetla dvě knihy, což pro mě začíná být rekord (smutný, ale holý fakt). Pustila jsem se do Tažení do Tearlingu, který mi přišel od YOLI, tak snad to stihnu dočíst před zkouškovým :-). A tak. Jen jsem chtěla dát vědět, že žiju, brzy budou recenze a snad i Dobrůtky. Děkuji za podporu, moc si jí vážím!




0 komentářů:

Okomentovat