Sobotní hejt na Monolok

, , No Comments

Březen byl ve znamení jednoho velkého chaosu a nestíhání, a tak se ke psaní článku v rámci projektu Kam Na Dobrůtky dostávám až teď. Po skvělé zkušenosti s Na Grilu, o kterém psala Syki, o dobré snídani v Marthy's Kitchen a obědě v Yam Yam jsme se rozhodly zkusit známou kavárnu Monolok, která je schovaná kousek od Náměstí Míru. Bohužel nás čekalo rozčarování a zklamání.


Hned po příchodu na nás slečna z obsluhy hodila mrzutý pohled. Rozhlédly jsme se kolem dokola a zjistily, že je všude buď obsazeno, nebo je tam rezervace. Zmateně jsme postávaly, zklamané z nedostatku místa, jelikož jsme se na návštěvu Monoloku moc těšily. Až po dlouhé chvilce ze servírky vypadlo "dole je taky místo", což jsme velice uvítaly, ač bylo zvláštní, že to neřekla hned na samém začátku, jako by čekala, že to vzdáme a odejdeme. Poté, co jsme se přesunuly dolů jsme v lístku prozkoumávaly, co dobrého nabízí.


Ceny v nápojovém lístku byly přijatelné, dezerty jsme však nikde neviděly. Zanedlouho přišla slečna a otráveně se nás zeptala "jestli už máme vybráno". Objednaly jsme kávu a limonádu, na otázku, jaké mají dezerty mi odsekla, ať si zajdu nahoru podívat se, že si to nepamatuje, když se to mění třikrát do dne. Mezitím přišly dvě ženy, které zřejmě přehlédly cedulku s nápisem rezervace a posadily se na zamluvené místo. Pán z obsluhy ihned přiklusal a rázně je informoval, že "ta cedule s nápisem rezervace tam asi není jen tak na ozdobu." Byla jsem naprosto šokovaná vystupováním obsluhy. Když už jsme se tam ale vydaly, chtěly jsme to aspoň otestovat, a tak jsem se mlčky vydala nahorů mrknout na ty zázraky.


Upřímně mi málem upadla brada, když jsem uviděla všeho všudy 5 dortů (které si slečna nedokázala zapamatovat) a u každého astronomickou částku. Nemyslím si, že mám problém s financemi, ale nevidím moc důvod, proč dávat za obyčejný dort s lesními plody 80 Kč. Povzdechla jsem si a nakonec jsme si se Syki objednaly dva dorty na zkoušku. Třeba budou dobré, pomyslely jsme si. Měly by být, za ty prachy. Nebyly.


Když to tedy shrnu, interiér byl moc pěkný, s nabídkou je to horší a obsluha z hodnocení vychází nejhůř. Byla jsem podrážděná jejich chováním, což se samozřejmě promítlo na placení. Jelikož vím, co to obnáší dělat servírku, očekávám stejný servis, který bych sama nabídla. Zároveň dávám navíc tolik, kolik bych dala sobě, a tak se málokdy stane, že bych si nechala zaplatit do koruny. Tady jsem ale neviděla jediný důvod, proč někomu, kdo mi zkazil zážitek a znepříjemnil hodinu v kavárně, měla cokoliv nechávat. Zaplatila jsem tedy do koruny, což slečnu z obsluhy podráždilo ještě víc a ani se neobtěžovala poděkovat a pozdravit, když jsme odcházely.


Café Monolok


Adresa: Moravská 1540/18 120 00 Praha, Vinohrady
Webová stránka: http://www.monolok.cz
Otevírací doba: Po-Pá 8-22, So-Ne 10-19
Cena: cca 150 Kč na osobu
Prostory: 3/5
Obsluha: 1/5
Jídlo & Pití: 3/5
Poměr cena-servis-jídlo: 2/5


Co na to Syki


Ačkoliv jsem se na kafíčko s dortíkem v téhle vystajlované kavárně těšila, odcházela jsem s trpkým pocitem a zklamáním nad obsluhou i samotnou nabídkou. Za mě tahle kavárna tedy rozhodně ne.

0 komentářů:

Okomentovat