WS #8 Buda!

, , No Comments

Už je to nějaký ten pátek, co jsem se sebrala a odjela objevovat svět. Ani jsem netušila, jak moc mi ta volnost chyběla. Minulý týden jsme se rozhodli s kamarádem pro hurá akci do Budapeště. Dva dny, 10 000 forintů (985 Kč) strop a seznam míst, kam jsme se chtěli vydat.

Zní to dost neuvěřitelně, ale dalo se to zvládnout. Byla to moje první cesta, která nebyla nijak extra naplánovaná, první cesta, na kterou jsem se nevydala sama (mám takové tendence se toulat sama, viz článek ze Španělska a z Portugalska), první cesta, kde jsme měli nízký rozpočet. Což je pro mě noční můra. Nakonec to ale nebylo tak zlé :-).

Jsem ten typ člověka, co potřebuje věci naplánovat a když se někam vydá, vědět, že má finanční rezervy, kdyby se věci pokazily. Asi mám vážně bludy, ale snad nikdy jsem nevyrazila do zahraničí s tím, že bych měla peníze tak tak, raději si ještě přivydělám a jedu s klidným svědomím, že kdyby

1) mě přepadli, 
2) ztratila jsem doklady,  
3) nevěděla, jak se dostat domů, 
4) zmeškala letadlo, 
5) zmeškala bus, 
6) zmeškala úplně cokoliv nebo
7) na mě přišel hlad, 

tak budu vědět, že jsem v pohodě. Budapešť však pro mě byla něco naprosto nového. S kamarádem jsme sehnali lístky zdarma od Eurolines, ubytovali jsme se přes airbnb.com přímo v centru města za směšných 7 Euro na osobu, koupili si za směšných 5 Euro 24 hodinovou jízdenku a výletění mohlo začít :-).


Ačkoliv cesta do Budy byla opravdu jen na otočku, musím říct, že tyhle rychloakce do sousedních zemí mají rozhodně něco do sebe. Je to levnější, jednodušší na organizaci, a pokud si najdete dobrého parťáka, pak je to nezapomenutelný zážitek.









0 komentářů:

Okomentovat