WS #7 Deliciously Ella a jiné dobrůtky

, , No Comments

Jak je možné, že někdy tři hodiny se zdají být věčnost, ale týden vždycky uteče jako voda?

Jak už jsem zmiňovala v předchozích příspěvcích, stal se ze mě foodie. Ale někdy je třeba prasárničkám (protože navzdory tomu, jak jsou burgery a další věci dobroučké, jsou to stále prasárničky, po kterých se zvětšuje...objem celého těla) učinit přítrž a trochu se (z)krotit. Mám už jen dva měsíce na Whole30, ale než se do toho pustím, napadlo mě, že by nemuselo být od věci se začít dávat do pořádku už teď. Přeci jen přechod masožravce na vegetariánské jídlo nelze udělat jen tak ze dne na den a na pořád, je třeba pěkně postupně.

A tak jsem otevřela "Lahodně s Ellou" a po více než půl roce opět navázala na čtení její veganské kuchařky. Kupodivu kniha krom hromady informací nabízí i skvělé recepty, které jsem musela s jistou modifikací (tedy přidat nějaký ten kousek masa) vyzkoušet.


A tak se nějak stalo, že jsem začala žít na týden na zdravé stravě jako normální člověk. Objevila jsem Quinou (už půl roku mi tu ležel neotevřený balíček) a uvařila si k večeři Quinoový Tabbouleh podle Elly. Nejenže jsem se neotrávila, ale dokonce to chutnalo vážně skvěle! Kdo by řekl, že trocha quinoy, rajčete, koriandru a tahini udělá tolik.Abych ale neumřela za dvě hodiny hlady, tak jsem si tam přihodila kuře. Lahůdka to byla :-)). 


Ráno jsem pak vyzkoušela další recept a to ovesnou kaši s kokosovým mlékem. Klasickou ovesnou kaši už jím nějaký pátek, ale nikdy mě nenapadlo to hodit na pánev s kokosovým mlékem a banánem a pak přidat ještě mandlové (nebo arašídové) máslo. A nakonec nějaké kyselé ovoce (maliny jsou ideální) a mandle. Boží jídlo hned po ránu! Od té doby se těším už večer na to, až si dám ráno snídani :-)). 


Posledním Ella-testem byl pudink z mražených lesních plodů, banánu a s chia semínky. Ten bohužel neztuhnul jak měl, a tak mě ráno čekalo spíš smoothie :-D 



I tak jsem ráda za tyhle pokusy, protože to znamená, že zkouším nové věci a nejím jen to, co vždycky. A Ella je živým důkazem toho, že i zdravé věci můžou být neskutečně chutné :-))


0 komentářů:

Okomentovat