WS #6 TED Opening

, , 2 comments

Dnes začal oficiálně semestr a tak jsem v tom všem shonu úplně zapomněla na weekly stuff. A přitom byl ten týden tak zajímavý! 

Hned v úterý se konal TED Live Opening Ceremony in Cinemas, který přímo přenášel na plátno kin po celém světě vše, co proběhlo na konferenci v Kanadě. A co že je vlastně TED? Jedná se o neziskovou organizaci, která byla vytvořena s účelem šíření myšlenek z celého světa do celého světa. Za zkratkou pak stojí Technology (technologie), Entertainment (zábava), Design. Před více než 30 lety začala první konference a od té doby se TED i jeho myšlenky šíří do všech koutů světa. Já sama jsem náhodou na stránku narazila několik let zpátky a sledování TED videí považuji za jedno z nejpřínosnějších věcí, které může člověk na internetu dělat. Mým osobním favoritem je TED talk Sira Kena Robinsona na téma kreativita dětí a správnost vzdělávacího systému (má to přes 37 milionů zhlédnutí). Každá konference má pak vždy nějaké téma. Tématem na letošním TEDovi v Kanadě byl SEN (Dream). 


Když se ke mně dostala informace, že je možné vidět v přímém přenose na plátně konferenci, neváhala jsem a s kamarádem se vydala do Scaly, nechala na pokladně nekřesťanské tři stovky a šla se kulturně obohatit. Jestli jsem někdy nelitovala utracených peněz, tak to bylo v úterý večer při sledování konference. 


Je neuvěřitelné, co lidé dokážou, jak myslí a především, jak to skvěle umí předat. Takovým tím těžce inspirativním stylem, díky kterému jsem po dvou hodinách vyšla naprosto nabitá energií, plná dojmů a s chutí změnit celý svět. 

Za zmínku z celého týdne pak stojí sraz se Syki z Knižního Doupěte (křest Adaptace jsem bohužel prošvihla) v rámci projektu #KamNaDobrůtky. Kam jsme se vydaly a co si o tom myslíme se však můžete dozvědět z dalšího článku :-). Ale tak aspoň ochutnávka mé "francouzské snídaně": 



Doufám, že jste měli pěkný víkend a zažili jste něco nevšedního. O čem by pak ten život byl, kdyby bylo všechno při stejném :-). 

2 komentáře:

  1. TED také ráda sleduju, o té projekci ve Scale jsem ale nějak ani nezaslechla - škoda! I když je fakt, že tři stovky bych se asi dát nedonutila, mám dojem, že jsem permanentně ohrožena chudobou :D Ale je super, že sis promítání užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé, že ho sleduješ! :-) Já o ní také nevěděla do poslední chvíle, kdy mi o ní řekl kamarád. Bála jsem se, že to půjde na dračku, ale asi ani ve studentském městě není tolik zájemců o sebevzdělávání :( (Budiž jim omluvou že lístek za tři kila je na některé moc a raději to utratí za pár piv v hospodě)

      Vymazat