Weekly stuff #1

, , No Comments

Svátky utekly jako voda a po Novém roce mi na dveře zaklepal můj nový společník - stres. Následujících pár let mě bude strašit zkouškové, což ve zkratce znamená hromada učení, 4 bílé zdi a výraz, kterým se nejspíš nikomu nezavděčím. Ale co se dá dělat, jednou jsem se dala na studia, tak musím brát to dobré i to špatné...

Moje životospráva je tragická, společenský život nulový a kreativita pod bodem mrazu. I když. Půl roku zpátky jsem se přhlásila na recenzování omalovánek pro dospělé , které jsem využila během zkouškového. Za jiných okolností bych se k nim ani nedostala, ale co dělat doma, když už pátou hodinu vysedáváte u stolu, jste frustrovaní, ale víte, že venku je třeskutá zima a za pár dnů den D? Rozbila jsem prasátko, koupila fixy a během svých učících přestávek jsem se inkarnovala do Picassa. Nebo možná spíš pětiletého dítěte. Posuďte sami. 

Chameleon. Frustrace, zmatení.  

Mandala. Optimismus, radost z předchozí podařené zkoušky (tedy: učení během "chameleona" se povedlo). 
Mám před sebou minimálně 7 dalších takových období a tímhle tempem tu knihu možná zvládnu i vybarvit. Jsem docela překvapená, že to funguje. Otázky se za Vás kniha plná omalovánek nenaučí, ale rozhodně získáte novou energii a odhodlání vrátit se do boje. Alespoň u mě to tak funguje :-).




0 komentářů:

Okomentovat