Co je horší?

, , 4 comments
13. prosince 2015

Ani jsem se nenadála a z nějakého nepochopitelného důvodu přišel prosinec. Jakože rychle. Hrozně rychle. Hm, Vánoce jsou za dveřmi, pomyslela jsem si, když jsem kupovala jídlo v supermarketu, což je mimochodem moje úroveň socializace v posledních pár týdnech. Na začátku prosince se rozsvítily stromečky, dokonce jsem měla i své "3 must-have", abych si zahájila zimní slash vánoční čas, a tak zbývá jen to nejhorší: přežít první tři týdny školy a pak ve dvou dnech nakoupit, uklidit, napéct, uvařit. No stress. No pressure.

A jaké že to jsou ty tři must-have Vánoc?

  1. Ostružinová horká čokoláda z Costa Coffee, na kterou jsem dva týdny (už je to vážně tak dávno?) zpátky zašla se Syki (allleeeert nový projekt na obzoru!!). Zhřešily jsme. Ale stálo to za to. Vždycky stojí. 
  2. Perníkové Latté s naloženým panem Perníčkem v hromadě šlehačky z Costa Coffee. Ach. Další předražená fancy hipsta věc, na kterou ale nedám dopustit. Alespoň jednou za čas. 
  3. Brněnský Turbomošt. Věc, na kterou po mé loňské premiéře nedám dopustit. Jak jsem jen bez toho mohla žít? Věhlasný brněnský Bar, který neexistuje zná snad každý, málokdo ale ví, že tenhle počin přišel ještě dřív a díky němu je zima snesitelnější a vánoční trhy příjemnější :-). 

Občas se ale stane, že ani tyhle zázraky nedokážou zachránit situaci a člověk už potřebuje něco silnějšího. A doba, jako je tahle, je podle mě ideální. Je skoro polovina měsíce, za 11 (!!) dnů bude Štědrý den a za 19 dnů přijde Nový rok. A já sedím nad učením a snažím se nepřipustit si fakt, že se to děje. Zápočty, testy, dárky, pečení, úklid. Dárky. Bože. Dárky!! Jak to jen stihnu? V panické hrůze, že to prostě toho 23., tak jako každý rok, nemůžu dát, jsem vyrazila do obchoďáku, kde mě čekala další překážka v podobě neuvěřitelné masy lidí. Kde se jenom berou? Měla jsem tak trochu dojem, že můj život v posledních dnech je Takeshiho hrad - jakmile hráč překoná jednu překážku, hned nastoupí další. A další. A další. 

...má cenu vůbec zmiňovat, že na konci jsem odešla o dva tisíce lehčí, s tím, že jsem si nezaslouženě a ještě k tomu předčasně nadělila hromadu oblečení? Achjo Vánoce, jděte pryč, i s těma svýma koulema. Na stromečku. Samozřejmě. 

4 komentáře:

  1. S cokoladou a pernickem souhlasim, to treti dovez, ochutnam :) PS darek nemam ani jeden :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo já mám, ale pro sebe. :D Ach... Co budu dělat se svým životem. -____- :D

      Vymazat
  2. Ostružinová horká čokoláda? Teda, to bych vážně chtěla někdy vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat